Wszystkie krawędzie skrzyń zabezpieczone są profilami
aluminiowymi .
Rogi skrzyń to miejsca szczególnie narażone na uderzenia. W naszych skrzyniach są one zabezpieczone
narożnikami oraz blaszkami stalowo-cynkowymi, których rozmiar dostosowany jest do wielkości skrzyń i
warunków eksploatacyjnych .
Dostępnych jest kilka rodzajów zamków łączących wieko ze skrzynią. Są to zamki walizkowe i motylkowe w
różnych rozmiarach .
W zależności od typu skrzyni montowane są różnego rodzaju zawiasy. Stosowane są zawiasy stałe i
rozłączne oraz zawiasy o ograniczonym lub nieograniczonym kącie rozwarcia .
Rączka wpływa na wygodę transportu i eksploatacji skrzyni. Dobrze dobrana i zamontowana w odpowiednim
miejscu ogranicza wysiłek przy przemieszczaniu dużych i małych skrzyń .
Opakowania transportowe mogą być wyposażone w nóżki lub koła. Do walizek, małych futerałów itp.
montowane są nóżki gumowe w różnych rozmiarach , a do skrzyń o większych
gabarytach koła łożyskowe wykonane z gumy o podwyższonej wytrzymałości.
Koła mogą być walizkowe oraz skrętne i skrętne z hamulcem .
Na życzenie klienta skrzynie wykańczane są piankami .
Standard 19” wyposażony jest w rack szyny .
|